22 november 2011

Pluggdagar

Ja nu har jag ett antal pluggdagar framför mig innan jag står där med ett färdigt examensarbete, men jag har iaf börjat och det är ju alltid något eller hur! Har suttit ett antal timmar idag redan så känner mig som ett torkat russin i huvudet :)

Har ju helt glömt bort att berätta att jag har varit på min första resa med trailern, (alltså Rumskulla maskiners trailer) och det var min fina Isak som körde. Vi var i målilla och hämtade en grävmaskin som vi sedan lämnade i fågelhem. Kul! Han är så duktig min prins :)

Kan ju nämna att trailern är jättelång :)

I morse var jag på morgongympan igen och det är faktiskt ganska skönt :) Sedan for jag iväg till stallet och klippte lillplutten (Totta) för att sedan avsluta med en ridtur :) Härligt värre! Nu kan jag börja rida ordentligt igen utan att behöva bry mig om att hon ska stå blöt och svettig efteråt. Alla tiders :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar