19 november 2011

Myser

Sitter hemma hos mamma och pappa som gör sig redo för julbord. Jag gillar att vara hemma och mysa och bara va. Det är trygghet och man känner sig som lilla barnet igen, även att man är stor! vuxen? ja kanske att ta i men stor är jag iaf :)

Igår red jag på Naomi igen med Anna och Felizia och min prinsessa är såååå duktig. Hon blir bara bättre och bättre hela tiden, vi travade massor utan att någon broms låg i så det var fantastiskt :) Stolt matte! Nu får hon vila i helgen och busa med Felizia i hagen  ist. Totta tog jag en genomkörare på i paddocken och hon känns fin och fräsch, hon orkar inte riktigt hela vägen men det kommer :) Galoppen är fin och fattningarna sätter hon hur fint som helst!

Jo förresten! Vad i ägget blir till kyckling?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar