13 november 2011

Hemlig sponsor?

Har under en tid fått många nya saker till min lilla pålle Naomi och jag har ju en misstanke på vem det kan vara. Det senaste var en jättefint Hansbotäcke som hon hade på sig en dag när jag kom till stallet :) Klart man blir glad men man undrar ju vart allt kommer ifrån! Kan nämna att jag även har fått ett par mysiga bakbenskydd med fårull i och en jättefin ryktlåda full med borstar! Är det inte härligt med hemliga sponsorer så säg :) Jag tackar och bockar iaf för alla fina saker vi fått! Tack.

Idag fick Totta komma ut på en välförtjänt runda tillsammans med Birk och Felizia vilket jag tror att hon uppskattade väldigt mycket, lilla pluttan :) Naomi fick följa med en kortis till paddocken men nu tror jag att det är dags att börja rida även i paddocken för hon jobbar så himla fint på töm :) Kan inte annat än le när jag tänker på mina fina älskade hästar :)

Nytt täcke :)

Blev inte den bästa av bilder men på något sätt så gillar jag den :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar